דפים

פולמון עונה 2 פרק 1



פרק חדש של פול מון עונה 2 לצפייה ישירה הטלנובלה החדשה בערוץ HOT בידור ישראלי, המבוססת על תאילנד הקסומה, ובמרכז עלילת פול מון עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה נמצאים קבוצה של צעירים ישראלים אשר נסעו לתאילנד לטיול של אחרי צה"ל, וכל אחד מהם נשאר בתאילנד ולא חוזר הביתה, אל ישראל. הם חיים בכפר קטן בשם "סאנוק" שהמשמעות שלו היא: תשתחרר אחי, תחיה את הרגע עכשיו. העלילה נפתחת שיום אחד מקבלת בר, מגישת אינטרנט מעודכנת, מסר מהאקס המיתולוגי שלה עידן, שמבקש שהיא תבוא אליו היישר לתאילנד. רק לפני ארבע שנים, עידן היה מפקד ביחידה מובחרת בצבא, ונפצע בפעולה מבצעית שבה איבד את שאר הצוות שלו למלחמה. עידן עצמו איבד את הזיכרון, נסע למזרח, והקים לעצמו כפר שידוע במסיבות ובמסיבת הפול-מון שלו.

תקציר פולמון עונה 2 פרק 51: סדרת הדרמה החדשה מביאה אלינו את ז'אנר הטלנובלה שמזמן לא ראינו על המסך. בפרק החדש, איריס רוצה לחזור לארץ. סמדי מחליטה לנסות להרוויח כסף במופע חשפנות. אלי מסתבך בקטטה. בישראל, איתמר מבקש מזקס לעזור לאבישג. ידן מתחקר את קארן לגבי הנפילה של בר. דורון ובר נפגשים בישראל.

פולמון 2 פרק 1 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה